Naturtræning

Naturtræning har fokus på både bevægelse, fællesskab og gode oplevelser. Træningen bruges til at stimulere puls, balance, sanser, relationer og leg. Undervejs i træningen er der plads til den enkelte, og naturtræning er altid tilrettelagt, så alle kan være med. Læs mere om Naturtræning her: www.gigtforeningen.dk/natur/

Holdene mødes én gang om ugen i 12 uger, og undervises af uddannede naturtrænere med viden om gigt og bevægelse, så du er i trygge hænder. Tilmeldingen koster 295 kr.

Når du tilmelder dig Naturtræning, bliver du del af et forskningsprojekt. Forskningsenheden PROgrez, som står for udførelsen af forskningsprojektet, vil undersøge udbyttet af træningen samt hvilken betydning Naturtræning har for mennesker med gigts fysiske og mentale sundhed. Du vil derfor modtage et spørgeskema før og efter de 12 træningsgange. Derudover vil træneren på dit hold lave to lette fysiske test sammen med dig.

natur@gigtforeningen.dk / tlf.: +45 39778028

Arrangør: