Madklub

Mange gigtpatienter oplever, at en kostomlægning giver dem færre smerter, mindre aktivitet i gigten og højere livskvalitet. I Gigtforeningens madklubber bliver du en del af et fællesskab, hvor du sammen med andre får viden om gigtvenlig og antiinflammatorisk kost og inspiration til en sundere hverdag.

Undervejs bliver du klædt godt på af en diætist, der introducerer enkle og sunde retter, som I tilbereder og spiser sammen. Madklubben fungerer som et spisefælleskab, der typisk mødes hver 14. dag, så I undervejs lærer hinanden rigtig godt at kende og sammen inspirerer hinanden til at fortsætte de gode kostvaner.

Madklubben koordineres af to tovholdere, der sammen med deltagerne står for den praktiske gennemførelse.

Det koster 70 kroner per gang. Du betaler i første omgang for de ti første gange.

Deltagelse kræver medlemskab af Gigtforeningen

Der er ikke nogen tilgængelige arrangementer i øjeblikket.