Cykelhold - Sunde Seniorer - Aarhus N

Vis lignende arrangementer

Onsdag d. 11. september 2024 kl. 10:00 til onsdag d. 27. november 2024 kl. 11:00

Onsdag d. 25. september 2024 kl. 23:00

Havrebakken 32, Havrebakken 32, 8200 Aarhus N Havrebakken 32
Havrebakken 32
8200 Aarhus N

Cykelhold - Sunde Seniorer - Aarhus N

Vis lignende arrangementer

Holder du af at cykle i naturen, og ønsker du at blive en del af et lokalt fælleskab?

Så kom med, når vi mødes en gang om ugen og cykler en times tid. Sæt gerne 1½ time af, så der også er tid til pauser og hygge.

Du får vind i håret og bliver en del af et aktivt fællesskab, hvor det ikke handler om at komme først, men om at være sammen.

De fleste af os har knas med et knæ, en hofte eller noget andet. Derfor tilpasser cykelværten ruten og tempoet, så alle kan være med.

Det er gratis at blive en del af cykelgrupperne. Som deltager skal du blot møde op med din cykel, cykelhjelm, vandflaske og dit gode humør.

Det er gratis at deltage, men tilmeld nødvenlig.

Holdstart: d. 11. september
Tidspunkt: Onsdage kl 10:00
Mødested:
Havrebakken 32, 8200 Aarhus N

Din cykelvært:

Jeg hedder Steen er 78 år og cykler på en normal bycykel, i et normal tempo. Jeg går op i  naturoplevelser, en god historie og et godt socialt sammenhold. Glæder mig til at byde dig velkommen på holdet.

Sunde Seniorer - Gigtforeningen
sundeseniorer@gigtforeningen.dk