Inspirationskursus - Ballroom Fitness Aflyst

Petersmindevej 1
6600 Vejen

Inspirationskursus - Ballroom Fitness Aflyst

Krydr din undervisning med dans, glæde og god musik!

Målgruppe

Kurset er til dig, der er erfaren underviser og søger inspiration og viden for at kunne varetage holdundervisning på land og tilrettelægge relevant undervisning for dine deltagere.

Klik her for at se Invitation med program

Underviser
Charlotte Baumgartner blev uddannet Ballroom Fitness™ instruktør i juli 2022 og har siden undervist i Ballroom Fitness™ for GOK Sønderborg. I august 2023 blev hun også uddannet Parkinson Ballroom Fitness™ instruktør og har siden februar 2024 haft 2 hold. Begge instruktørkurser blev udbudt af konceptudvikleren Elisabeth Dalsgaard. Charlotte arbejder til dagligt som projektleder, og bruger sin fritid på bl.a. at være frivillig i Offerrådgivningen Syd og Sønderjylland. Charlotte har 2 dansehold om ugen og elsker at danse.

Kursusprisen er 1.295 kr. Faktura sendes efterfølgende til  betaler.

Frivilligafdelingen

frivilligafdelingen@gigtforeningen.dk