SMART training - Beder-Malling

Tirsdag d. 10. september 2024 kl. 16:00 til mandag d. 2. december 2024 kl. 17:00

Mandag d. 16. september 2024 kl. 00:00

Egelund Idrætscenter, Bredgade 5, 8340 Malling Egelund Idrætscenter
Bredgade 5
8340 Malling

SMART training - Beder-Malling

Bliv en del af et SMART training-hold!

Holder du af at bruge hovedet, være i naturen og have det sjovt sammen med andre?
Så er Gigtforeningens nye SMART training-hold noget for dig. En legende måde at udfordre din krop og hjerne på – sand hjernegymnastik i din lokale natur!

SMART training for mennesker med gigt henvender sig til seniorer.

Som deltager bliver du en del af et hold, hvor en engageret frivillig instruktør sørger for et godt program fra gang til gang.

Starter med ”ro på”, derefter lidt opvarmning og så forskellige øvelser: solo, i par og i grupper, hvor vi træner vores krop og hjerner gennem: motoriske, sensoriske og kognitive øvelser.

Fx Multitasking, krydsbevægelser, balance, hukommelse, øjenbevægelser, leg m. tal/ord og i et fællesskab, hvor vi støtter og hjælper hinanden.

Alle øvelser foregår et naturskønt sted i dit lokalområde og alle kan være med, med det, man har og det, man kommer med.

Du bliver en del af et fællesskab, som forstår og motiverer dig.

Holdet mødes en gang om ugen i 12 uger.
Det koster 150 kr. at være med. Den lave pris er muligt, da holdet er en del af projekt Sunde Seniorer, der er støtter af TrygFonden.

Du får en gratis træningstrøje.
Vigtigt: Tag praktisk tøj på efter vejret. Gerne ”lag på lag” og sko du går godt i.

Mødes: Tirsdage kl. 16-17

Sted: Egelund Idrætscenter (Bredgade 5, 8340 Malling)

Hold starter: d. 10. september 2024

Vi træner ikke i uge 42.

Din SMART Training-instruktør:

Jeg hedder Doris, jeg bor i Beder og nyder dagligt naturen på gå- og cykelture. Jeg glæder mig til at vi ses til SMART træning, hvor vi sammen skal træne krop og hjerne, grine og nyde naturen.

Sunde Seniorer - Gigtforeningen
sundeseniorer@gigtforeningen.dk